Med Intempus’ app kan du hurtigt klare alt, hvad der har med time-, kørsels- og vareregistrering at gøre, samt registrering af forskellige tillæg som f.eks. udkaldstillæg, skuretillæg og andre løntillæg.

Med Intempus slipper du for at bruge vigtige ressourcer på gammeldags administration.

1 app der skaber overblik mellem projekter, kunder, arbejdstimer, løn og materialer, og så er der direkte integration til Jeres ERP løsning. 

Medarbejdere på farten finder ikke en mere brugervenlig måde at indberette dagens timer, materialer og udgifter på - der skal blot et par klik til.

Informationerne sendes direkte til Intempus Administration, der indeholder alle dine medarbejdere, kunder og sager. Her godkendes arbejdet, inden det overføres til dit regnskabssystem.

Abonnementspriser fra kr. 39,- pr- mdr.

 

 

 

Bestil Intempus her

 

Din meddelelse er sendt
Der opstod en fejl, meddelelsen er ikke sendt.