Zenegy er et lønsystem på en helt ny måde, og samler kommunikationen et sted. 

Zenegy giver dig det komplet overblik over hele lønadministrationen i din virksomhed. Zenegy er bygget på en åben platform, der gør det muligt at integrere til dine yndlings apps. Zenegy giver dine medarbejdere en bedre lønoplevelse med interaktive lønsedler og medarbejder App.

Zenegy baner vejen for en helt ny generation af lønsystemer. Hos Zenegy gør de det ikke kun sjovt at bruge lønnen, men også at få den. Derfor tilbyder Zenegy som det eneste danske lønsystem, også en løsning tilpasset medarbejderens behov. Her kan du give dine medarbejdere en bedre lønoplevelse med en interaktiv lønseddel via Zenegy's Medarbejder App. 

Som virksomhedsejer får du også selv adgang til en langt mere moderne og brugervenlig platform, end det tidligere er set. Her kan du forbinde dit lønsystem med alle dine yndlingsprogrammer og på den måde spare både dig selv og dine lønadministratorer for en stor del af det manuelle tastearbejde. 

  • Moderne, nemt og brugervenligt
  • Medarbejder App
  • Ferie- og fraværsregistrering
  • Kørselsregnskab
  • Rapporter
  • Gratis adgang til lønadministrator
  • Indberetning til SKAT
  • Gratis API
  • Masser af appintegrationer
  • Understøttelse af afdelinger

 

 

Bestil Zenegy her

 

Din meddelelse er sendt
Der opstod en fejl, meddelelsen er ikke sendt.