E-conomic er som skabt til små og mellemstore virksomheder.

E-conomic er et cloudbaseret regnskabsprogram, så du har adgang til dit regnskab 24/7, lige meget hvor du befinder dig. Derudover er e-conomic utroligt nemt at bogføre i, og du kan automatisk synkronisere data med dine øvrige it-systemer så som webshop, lønsystem og kasseapparat.

 

Zenegy er et lønsystem på en helt ny måde, og samler kommunikationen et sted. 

Zenegy giver dig det komplet overblik over hele lønadministrationen i din virksomhed. Zenegy er bygget på en åben platform, der gør det muligt at integrere til dine yndlings apps. Zenegy giver dine medarbejdere en bedre lønoplevelse med interaktive lønsedler og medarbejder App.

 

Mangler du en strømlinet fakturerings- og indbetalingsproces?

Med FarPay kan din virksomhed foretage de nødvendige ændringer for at få styr på fakturaforsendelse og indbetalinger, alt i en gennemskuelig og automatiseret proces fra start til slut. Farpay giver overblik og skaber værdi i din virksomhed, igennem et automatiseret flow, der frigiver interne ressourcer. 

 

Sig farvel til udgiftsrapporter og vis dine medarbejdere tillid. Det er slut med at belaste medarbejdernes privatøkonomi gennem udlæg af arbejdsrelaterede køb.

Pleo hjælper administrationen og medarbejderne med at spare tid, og fokusere på deres arbejdsopgaver. Pleo giver dig det fulde overblik. 

 

Intempus er til dig der ønsker at spare tid.

Intempus skaber overblik mellem projekter, kunder, arbejdstimer, løn og materialer. Med Intempus slipper du for at bruge vigtige ressourcer på gammeldags administration. 

Du får styr på dine timer, og sikrer en hurtigere og risikofri fakturering.

 

Uniconta er Erik Damgaards nye, lynhurtige cloud-baserede økonomisystem.

Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der opfylder alle behov inden for bogholderi, logistik og projekt. De enkle, men kraftfulde funktioner giver et komplet overblik over virksomhedsøkonomien og kan hjælpe med at gøre virksomheden mere effektiv og rentabel.

 

Lønsystemet for mindre virksomheder. Slip for bøvl og tidsrøvere. Lav løn på et øjeblik, mens vi holder styr på det hele for dig.

Giv dig selv og dine medarbejdere frihed og fleksibilitet ved at bruge Danløn appen som en aktiv del af det at lave løn. Medarbejderne kan taste ind i appen, mens de er på farten

 

Dine workflows, strukturerede og smartere

Prøv den brugerdefinerede løsning for arbejdshåndtering, som ledere stoler på, og medarbejdere nyder at arbejde med. Podio fungerer problemfrit sammen med mange af de mest populære fildelingstjenester, kundeserviceprodukter og marketingværktøjer. 

 

ProLøn har lønsystemet til netop din virksomhed - uanset størrelse og branche. Let og enkel lønadministration med ubegrænset personlig support inkluderet i prisen.

Din lønindberetning klarer du nemt og bekvemt fra alle enheder – uanset om du ønsker at indberette via pc, smartphone eller tablet.

 

Få nemme budgetter og automatisk opfølgning

Du får nemme budgetter for f.eks. drift, likviditet og balance, og med automatisk rapportering følger du hurtigt op på dine mål. Budget123 ingertrerer nemt med dit økonomisystem, og holder dig hele tiden opdateret. Budget123 giver dig adgang til konsolidering - aldrig har du haft et bedre overblik. 

 

Betal dine regninger uden netbank, Automatisk, over tid, med din mobil eller fra din indbakke. 

Roder betaler en hvilken som helst leverandør faktura på få sekunder. 

Brug aldrig tid på betalinger igen. Automatisér hele dit leverandør flow fra start til slut.